Wednesday, January 20, 2010
2:38 AM
知道 - Understand
Hello Everyone!!!

This is either a good news or a bad news to you (up to you to decide).. I have composed another song!! (actually I did a few) and uploaded it and share with you!! HAHA

This song is a simple one but just a bit hard for me to sing it out properly (still need to improve my skills in vocal XD) Anyway, hope you enjoy it.

The song name is "知道" and the english title for it is "Understand". I have posted the lyrics together with the song. Check it out =)

[知道]


知道你
傻傻望着他慢慢离去
心中有不舍无法生气
多想此刻我能把你抱进怀里
守护你 温暖你

知道你
无法将曾经慢慢淡去
多想靠近安慰你的心
你望着我的神情
透漏了伤心
因为你 无法开始新的你

只想静一静
你需要一个人冷静
我愿意当专属消气瓶
如果你真的走不出过去的梦境
我会永远陪着你

只能看着你
微笑中流落的泪滴
我只能从旁给你勇气
如果你有一天能够为我而美丽
就让我把梦给延续
相信我带你去远行

Download the mp3 here.

Back to top